Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

REGION

Będą promować nasz region. Ruszyła specjalna kampania

sobota, 30 kwietnia 2022 12:13 / Autor: Michał Łosiak
Będą promować nasz region. Ruszyła specjalna kampania
Będą promować nasz region. Ruszyła specjalna kampania
Michał Łosiak
Michał Łosiak

Pod hasłem „Świętokrzyskie. Jesteśmy blisko” ruszyła kampania promująca nasze województwo. Zainaugurowano ją na sandomierskim Rynku.

Projekt poprowadzi warszawska Fabryka Komunikacji Społecznej. Na ten cel przeznaczonych zostanie ponad dwa miliony złotych z pieniędzy unijnych.

– Świętokrzyskie jest piękne – co do tego  nikt z nas, mieszkających w Świętokrzyskiem nie ma wątpliwości. Ale nadal nie jest odkryte dla mieszkańców innych regionów. Dzięki tej kampanii rozpowszechnimy informację o walorach turystycznych województwa, w tym o turystyce zdrowotnej, prozdrowotnej, biznesowej. Chcemy dotrzeć także do osób, które kiedyś wyjechały z regionu świętokrzyskiego do innych miast, ale także za granicę. Wierzymy, że uda się ich przekonać, aby tu wrócili, zostali i rozwijali się zarówno zawodowo, jak i społecznie. Świętokrzyskie jest do tego znakomitym miejscem – mówiła Renata Janik, wicemarszałek województwa świętokrzyskiego.

W ramach kampanii, przy drogach krajowych na terenie pięciu polskich województw umieszczonych zostało w sumie 11 bilbordów, zachęcających do odwiedzenia naszego regionu. Kolejnymi z działań będzie emisja w czerwcu i lipcu w krajowej telewizji naziemnej spotów, w których wystąpi Rafał Cieszyński, aktor od 2008 roku związany z serialem „Ojciec Mateusz”.

– Bardzo dziękuje, że mogę być ambasadorem cudownego, magicznego województwa świętokrzyskiego – miejsca, które jako jedyne na świecie kojarzy mi się zarówno z pracą, jak i wypoczynkiem – mówi Rafał Cieszyński.

W spotach zaprezentowane zostaną największe atrakcje turystyczne oraz potencjał inwestycyjny, jaki ma nasz region. Pokazane zostaną m.in. Targi Kielce, Główny Urząd Miar, Politechnika Świętokrzyska, Kielecki Park Technologiczny, Specjalna Strefa Ekonomiczna Starachowice, obiekty sanatoryjne i uzdrowiskowe, tężnia solankowa w Busku-Zdroju i Park Zdrojowy, Ponidzie, Sandomierz i oczywiście Góry Świętokrzyskie.W ramach kampanii, w czerwcu i lipcu zaplanowano także dwie dwudniowe telewizyjne audycje sponsorowane, poświęcone walorom turystycznym i gospodarczym regionu świętokrzyskiego.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO