Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM
PUPIL 1260 x 100
KAMERY
Kolbe
KOŚCIÓŁ
Ks. Stefan Radziszewski i dr Jerzy Michta o obrazie św. Karola Boromeusza
29 kwietnia 2024
Biskup Jan Piotrowski spotkał się z rodzinami misjonarzy
27 kwietnia 2024
[FOTO] Ostatnia prosta przed maturą. Absolwenci modlili się i odebrali świadectwa
26 kwietnia 2024
Biskup Jan Piotrowski: Każde powołanie ma swoją historię
26 kwietnia 2024
Przed nami kolejna rowerowa majówka z biskupem Florczykiem
25 kwietnia 2024
Ksiądz Łukasz Zygmunt: Zachęcam do udziału w nabożeństwach majowych
25 kwietnia 2024
Droga Światła w Kościele Akademickim
24 kwietnia 2024

GALERIA

Korona Kielce - Raków Częstochowa
Korona Kielce - Legia Warszawa
Industria Kielce - THW Kiel
Korona Kielce - ŁKS
Forum "Kierunek Uwielbienie"
SPORT
Radom zdobyty! Koroneczki zwycięskie w przedostatnim meczu sezonu
28 kwietnia 2024, 14:30
Lijewski: Pokazują, że są bardzo wszechstronnymi zawodnikami
28 kwietnia 2024, 13:47
Industria Kielce w finale Orlen Superligi!
27 kwietnia 2024, 16:11
Korona Kielce z licencją na grę w ekstraklasie bez nadzoru finansowego!
26 kwietnia 2024, 16:15
Do finału już tylko jeden krok. Industria podejmie Chrobrego
26 kwietnia 2024, 12:26
Podgórski: Dużo się u mnie zmieniło. Pracuję nad swoim mentalem
26 kwietnia 2024, 11:09
Trzy kadrowe znaki zapytania przed Puszczą
26 kwietnia 2024, 10:22
MUZYKA
Arek Kłusowski stracił wszystko. Został mu tylko „Pop i disco”
22 kwietnia 2024, 12:41
Powrót Rubensa w nowej odsłonie
04 kwietnia 2024, 09:07
Mark Knopfler’s Guitar Heroes
25 marca 2024, 09:30
wspierajkultura
PUBLICYSTYKA
Słuchaj audycji "Z Kielecczyzny na Westerplatte - śladami bohaterów Września 1939 r."
25 kwietnia 2024, 11:47
Kieleccy Katyńczycy z Ukraińskiej i Białoruskiej Listy Katyńskiej
10 kwietnia 2024, 14:19
Jak podejmujemy decyzję na kogo głosować?
26 marca 2024, 12:35
BIZNES
Na co zwrócić uwagę, wybierając szkolenie dla dentystów?
25 kwietnia 2024, 11:57
Zastosowanie liter przestrzennych w kreowaniu wizerunku marki
19 kwietnia 2024, 14:44
W jaki sposób rozwijać umiejętności analityczne dla lepszej efektywności w pracy?
16 kwietnia 2024, 16:59
CIEKAWOSTKI
Ostatnia taka edycja Ligi Mistrzów. Emocji nie brakuje – kto zagra w londyńskim finale?
25 kwietnia 2024, 15:45
Ile kosztuje Google Ads i co wpływa na cenę kampanii?
25 kwietnia 2024, 10:01
Uzdrowisko w powiecie buskim — jakie jest najczęściej odwiedzane tanie, prywatne sanatorium?
23 kwietnia 2024, 09:02
AUDYCJE RADIOWE
Prof. Beata Wojciechowska, nowy rektor UJK: Przede mną ogrom pracy
26 kwietnia 2024, 11:26
Aleksandra Stachniak: „Literacka Majówka” w Pacanowie będzie wyjątkowa
26 kwietnia 2024, 07:24
Renata Kamienik: Zapraszamy do Restauracji Da Vinci
26 kwietnia 2024, 07:18

MIASTO

Podstępny marketing na wystawie

sobota, 30 maja 2015 17:00 / Autor: Dariusz Skrzyniarz
Podstępny marketing na wystawie
fot. Dariusz Skrzyniarz
Podstępny marketing na wystawie
fot. Dariusz Skrzyniarz
Dariusz Skrzyniarz
Dariusz Skrzyniarz

Wystawa opowiada o świadomej konsumpcji. W Galerii Brama przy Instytucie Designu pojawiła się kolejna ekspozycja z cyklu „Projektanci IDK”. Tym razem swoje obiekty przedstawia Judyta Marczewska. Tematem jest „Generacja G”.

Wystawa „Generacja G” mówi o pokoleniu wychowanym w dobie dostępu do wszystkiego. Zawiedzeni, nieufni, czujni coraz bardziej świadomi konsumenci reklamowej rzeczywistości walczą z nadmiarem. Wystawa „Generacja G” za pomocą formy graficznej ma za zadanie przybliżyć odbiorcy problem działań podprogowych na rynku oraz zachęcić do świadomego sprzeciwu. Autorka wystawą pyta czym tak naprawdę jest świadoma konsumpcja. - Dzisiejszy świat jest przeładowany informacją, handlem, marketingiem. Pojęcia „Generacja G”, bądź zamiennie „Pokolenie Y” używają amerykańscy socjologowie w kontekście globalnej wrażliwości społecznej - mówi Judyta Marczewska, autorka wystawy z Instytutu Designu.

Ekspozycja prezentuje hasła i plakaty, które oddziałują na naszą świadomość. - Tą wystawą chciałabym podpowiedzieć odbiorcom w jaki sposób firmy reklamowe i ich hasła wpływają na nas podprogowo i jak intensywne jest to działanie. Wystawione obiekty nie będą służyły do podziwiania. One mają wartość merytoryczną – mówi Marczewska.

Zobacz zdjęcia z wystawy.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO