Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

CIEKAWOSTKI

Jak wypromować firmę za pomocą gadżetów reklamowych?

wtorek, 31 maja 2022 13:37 / Autor: Jowita Plech
Jak wypromować firmę za pomocą gadżetów reklamowych?
Jak wypromować firmę za pomocą gadżetów reklamowych?
Jowita Plech
Jowita Plech

Jeżeli prowadzisz własną firmę zapewne doskonale wiesz, jak ważny jest marketing i działania promocyjne. Bez nich tak naprawdę mało kto zna przedsiębiorstwo i wie, jakie produkty czy usługi oferują. Zazwyczaj firmy reklamują się za pomocą plakatów, banerów i ulotek, ale można postawić także na atrakcyjne gadżety reklamowe i wręczać je klientom podczas różnych okazji.

Dlaczego gadżety reklamowe są skutecznym sposobem na promocję?

Gadżety z logo stanowią doskonałą i bardzo praktyczną wizytówkę firmy. Wystarczy umieścić na nich nazwę oraz logo firmy oraz dane kontaktowe jak numer telefonu czy adres mailowy i mogą z powodzeniem pełnić taką samą funkcję jak tradycyjny kartonik z nadrukiem. A do tego jeżeli zdecydujesz się klasyczny gadżet, jak na przykład długopisy reklamowe z logo, to obdarowana osoba będzie sięgać po niego znacznie częściej niż po wizytówkę schowaną do portfela. Dzięki temu napisy znajdujące się na powierzchni gadżetu reklamowego cały czas będą zauważane także przez inne osoby, które przez to dowiedzą się o firmie.

Kolejna zaleta wręczania gadżetów z logo dotychczasowym oraz potencjalnym klientom to możliwość budowania pozytywnego wizerunku. Ludzie już tak mają, że lubią dostawać podarunki lub coś za darmo, nawet jeżeli jest to gadżet służący do promocji przedsiębiorstwa. Maja wtedy dużo lepsze skojarzenia z daną firmą i zdecydowanie trzeba to wykorzystać.

Jakie gadżety reklamowe z logo wybrać do reklamy przedsiębiorstwa?

W tej kwestii opcji jest kilka. Można zdecydować się na absolutną klasykę, która wciąż doskonale się sprawdza, czyli na przykład wspomniane już długopisy, kubki, koszulki, breloczki lub torby. Z drugiej strony można postawić też na coś bardziej oryginalnego i nowoczesnego, co akurat najlepiej wpisuje się w aktualne trendy. Kilka lat temu były to między innymi fidget spinnery, a obecnie nacisk kładzie się na gadżety reklamowe, które są ekologiczne. W okresie letnim i zimowym dobrze jest postawić na upominki sezonowe jak piłki plażowe, okulary przeciwsłoneczne, skrobaczki do szyb czy kalendarze reklamowe. Te ostatnie są doskonałą propozycją na gadżet, ponieważ mogą zawisnąć w domu, mieszkaniu, biurze, przychodni, szkole i każdym innym miejscu. Natomiast kalendarze książkowe (których ofertę można znaleźć między innymi pod tym linkiem: http://kalendarze-reklamowe.pl/c/kalendarze-ksiazkowe) są bardzo praktyczne i można zabrać je ze sobą w torebce lub plecaku.

Warto zadbać o to, aby gadżet reklamowy był dopasowany do branży, tak aby od razu przywodził na myśl odpowiednie skojarzenia. I tak dla przykładu można wybrać wspomniane już skrobaczki, breloczki w kształcie samochodu lub drobne zestawy narzędzi dla branży motoryzacyjnej czy lusterka albo akcesoria do pielęgnacji dla branży beauty.

Jak powstają gadżety reklamowe?

Firmy produkujące gadżety z logo potrzebują od Ciebie dwóch rzeczy: informacji, jaki gadżet mają przygotować oraz projektu, który ma się na nim znaleźć. Większość agencji reklamowych oferuje także możliwość przygotowania indywidualnego projektu.

Dostępne są różne metody znakowania, chociaż producent gadżetu zaznacza, jaka technika będzie najbardziej odpowiednia, jaki jest maksymalny obszar znakowania oraz w którym miejscu przedmiotu trzeba go umieścić. Najbardziej trwałe i wyraziste jest grawerowanie laserowe wykonywane głównie na gadżetach reklamowych z metalu. Do tworzyw sztucznych poleca się między innymi tampodruk lub sitodruk. Kubki ceramiczne i tekstylia są znakowane za pomocą sublimacji natomiast druk uv to jedna z najbardziej nowoczesnych technik znakowania, która daje doskonałe efekty.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO