Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

MIASTO

Kampania okiem specjalisty

piątek, 23 października 2015 00:25 / Autor: Dariusz Skrzyniarz
Kampania okiem specjalisty
Kampania okiem specjalisty
Dariusz Skrzyniarz
Dariusz Skrzyniarz

Kto miał lepszą kampanię wyborczą? PiS czy PO? O to zapytaliśmy specjalistę do spraw public relations. Potwierdzenie tej oceny można znaleźć choćby patrząc na pierwsze miejsce przedwyborczych sondaży.

Komentarza do postawionego przez nas pytania udzielił Adam Łaszyn, zawodowo zajmującego się branżą public relations. Specjalista mówi, że kampania Prawa i Sprawiedliwości była sprawniejsza i spójniejsza. Dodaje, że największym błędem Platformy Obywatelskiej był brak wystarczającej komunikacji ze społeczeństwem w ostatnich trzech latach.

- My nie wiemy o czym jest tak naprawdę kampania Platformy Obywatelskiej. Dociera do ludzi zbyt wiele przekazów, nie ma tutaj jednoznacznego kierunku działań. Nie sądzę, aby przeciętny wyborca, zwłaszcza ten niezdecydowany, wiedział co oferuje mu PO - mówi Adam Łaszyn, specjalista PR. Podaje przykład Stanów Zjednoczonych, gdzie kampanie wyborcze zawsze mają jakiś temat przewodni, którym za oceanem często są podatki czy wojna. Zdaniem Łaszyna Platformie zabrakło tego jasnego wyróżnika. - Temat wiodący w większym stopniu formułuje największy konkurent PO, czyli Prawo i Sprawiedliwość – ocenia Adam Łaszyn.

Specjalista od wizerunku i komunikacji podejrzewa, że Platformie Obywatelskiej po prostu zabrakło pomysłu na ton narracyjny tej kampanii.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO