MIASTO
Targi mają nowe logo


Czerwony punkt podzielony na dwie półkule. Tak wygląda nowy logotyp Targów Kielce. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych, to symbolika tego znaku.
- To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka – informuje biuro prasowe kieleckiego ośrodka wystawienniczego.
Czerwony punkt już wcześniej się pojawiał w logotypach Targów Kielce. Jego obecność w nowym logo jest odniesieniem do poprzednich lat działalności ośrodka. Podkreśla wagę miejsca w przestrzeni, symbolizuje centrum spotkań w biznesie.
Znak odnosi się jednocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego ośrodka wystawienniczego. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu.
Nowe logo Targów Kielce będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.

![[FOTO]](/media/k2/items/cache/7026e0f4786fbb23c7e5780be06f8dc6_L.jpg)
![[FOTO] W Kielcach powstała pierwsza w Polsce „Via Ferrata”](/media/k2/items/cache/6cbea909db50d650b0df71c54a10fe03_L.jpg)





