Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

REGION

Co zrobić, gdy w przychodni nie ma już wolnych terminów szczepień? Są nowe opcje

piątek, 22 stycznia 2021 13:18 / Autor: Magdalena Nowak
Co zrobić, gdy w przychodni nie ma już wolnych terminów szczepień? Są nowe opcje
Co zrobić, gdy w przychodni nie ma już wolnych terminów szczepień? Są nowe opcje
Magdalena Nowak
Magdalena Nowak

Uruchomione zostały nowe możliwości w kanałach dostępu do centralnego kalendarza szczepień przeciw Covid-19. Będą przydatne w przypadku, gdy dzwoniąc pod infolinię pacjent otrzyma informację, że w jego punkcie nie można się już zapisać na szczepienie.

– Jeśli zainteresowany zadzwoni pod numer 989 i dowie się, że w pobliżu jego miejsca zamieszkania  nie ma przychodni z wolnymi terminami szczepień, może podać konsultantowi swój numer telefonu, a w momencie kiedy dotrą szczepionki, konsultant do niego oddzwoni i umówi na konkretny termin – informuje Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ.

– Ten sam mechanizm zadziała, jeśli ktoś zarejestruje się przez formularz na stronie internetowej dedykowanej szczepieniom oraz drogą SMS. Wysyłając wiadomość „szczepimy się” pod  numer 664 908 556 zamawiamy usługę oddzwonienia przez konsultanta, który zatelefonuje w momencie gdy szczepionki dotrą do danej przychodni – dodaje Beata Szczepanek.

Po wysłaniu SMS w odpowiedzi zostanie przesłana prośba o przesłanie numeru PESEL i kodu pocztowego.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO