REGION
Co zrobić, gdy w przychodni nie ma już wolnych terminów szczepień? Są nowe opcje


Uruchomione zostały nowe możliwości w kanałach dostępu do centralnego kalendarza szczepień przeciw Covid-19. Będą przydatne w przypadku, gdy dzwoniąc pod infolinię pacjent otrzyma informację, że w jego punkcie nie można się już zapisać na szczepienie.
– Jeśli zainteresowany zadzwoni pod numer 989 i dowie się, że w pobliżu jego miejsca zamieszkania nie ma przychodni z wolnymi terminami szczepień, może podać konsultantowi swój numer telefonu, a w momencie kiedy dotrą szczepionki, konsultant do niego oddzwoni i umówi na konkretny termin – informuje Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ.
– Ten sam mechanizm zadziała, jeśli ktoś zarejestruje się przez formularz na stronie internetowej dedykowanej szczepieniom oraz drogą SMS. Wysyłając wiadomość „szczepimy się” pod numer 664 908 556 zamawiamy usługę oddzwonienia przez konsultanta, który zatelefonuje w momencie gdy szczepionki dotrą do danej przychodni – dodaje Beata Szczepanek.
Po wysłaniu SMS w odpowiedzi zostanie przesłana prośba o przesłanie numeru PESEL i kodu pocztowego.




![[FOTO] 60 lat Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Morawicy](/media/k2/items/cache/d83bce2cbcd757361ad7d94bff477b0b_L.jpg)



