Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

SPORT

EHF wydała oświadczenie

środa, 03 października 2018 14:28 / Autor: Piotr Wójcik
EHF wydała oświadczenie
EHF wydała oświadczenie
Piotr Wójcik
Piotr Wójcik

Europejska Federacja Piłki Ręcznej wydała oświadczenie w sprawie umowy sponsorskiej z Nord Stream 2 - poinformował portal handballnews.pl

Poniżej publikujemy jego pełną treść:

"Podpisanie, przed rozpoczęciem sezonu, umowy sponsorskiej przez departament marketingu – EHF Marketing GmbH z firmą z sektora energetycznego przyniosło rozgrywkom EHF Ligi Mistrzów nowego sponsora premium.

Umowa obejmuje ekspozycję reklam na boisku oraz wokół niego, a także dodanie logo firmy na rękawki koszulek.

W pierwszej kolejce dwa kluby z Polski - PGE VIVE Kielce i Orlen Wisła Płock - odmówiły umieszczenia na swoich koszulkach logo nowego sponsora.

Sąd działający przy Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej za niedotrzymanie regulaminu reklamowego rozgrywek ukarał oba kluby grzywną.

Aby rozwiązać problem, EHF Marketing GmbH wynegocjował polubowne rozwiązanie, które według jego przedstawicieli powinno być do zaakceptowania przez wszystkie strony. Przed trzecią rundą meczów, to kompromisowe rozwiązanie – wymiana logo sponsora na alternatywne logo CSR – zgodnie z informacjami dostarczonymi przez kluby, zostało odrzucone przez przedstawicieli obu zespołów ze względu na presję ze strony własnych sponsorów.

W wyniku tej sytuacji Sąd EHF wszczął nowe postępowanie prawne w związku z naruszeniem regulaminu rozgrywek.

Od półtora roku, czyli od początku negocjacji z nowym potencjalnym partnerem, wydział EHF Marketing GmbH pracował, by chronić interesy rozgrywek oraz klubów.

Umowa przyniosła znaczące wpływy od nowego sponsora, a dzięki braku korzystania z praw federacji do wyłączności oddziałów, kluby mogły zatrzymać swoich sponsorów.

Europejska Federacja Piłki Ręcznej pragnie podkreślić, że zaangażowanie poszczególnych spółek jako sponsorów klubów jest niezbędne, jednak nie może pozwolić, by na nadmiernie wpływało ono na udaną organizację i grę w tak głośnych rozgrywkach, jakimi jest Liga Mistrzów.

Europejska Federacja Piłki Ręcznej musi podkreślić, że obowiązkiem działu marketingu jest ochrona praw sponsorów i partnerów rozgrywek, a także interesów wszystkie dwudziestu ośmiu uczestników.

EHF oraz EHF Marketing GmH będą kontynuowali dialog z zarządami PGE VIVE Kielce oraz Orlen Wisły Płock w celu osiągnięcia zadowalającego rozwiązania tego problemu, biorąc pod uwagę interes sportu i rozgrywek."

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO