Słuchaj nas: Kielce 107,9 FM | Busko-Zdrój 91,8 FM | Święty Krzyż 91,3 | Włoszczowa 94,4
Szukaj Facebook Twitter Youtube
Radio eM

MIASTO

Rozpoczęły się prace nad strategią promocji Miasta Kielce 2030+

poniedziałek, 14 czerwca 2021 11:45 / Autor: Weronika Karyś
Rozpoczęły się prace nad strategią promocji Miasta Kielce 2030+
Rozpoczęły się prace nad strategią promocji Miasta Kielce 2030+
Weronika Karyś
Weronika Karyś

W miniony piątek, 11 czerwca, prezydent Bogdan Wenta podpisał umowę z konsorcjum firm, które zajmą się projektowaniem strategii promocji Miasta Kielce 2030+.

Jak informuje Tomasz Porębski, rzecznik prasowy prezydenta Kielc, głównym założeniem dokumentu będzie kształtowanie marki stolicy województwa świętokrzyskiego oraz określenie nowoczesnych i skutecznych sposobów jej marketingu.

- Kielce powinny być rozpoznawalne na arenie krajowej i międzynarodowej w kontekście swoich niepowtarzalnych walorów przyrodniczych oraz atrakcji turystycznych. Chcemy, by były postrzegane jako miasto, w którym warto zamieszkać, studiować czy rozwijać swój biznes – mówi prezydent Bogdan Wenta.

- Realizowane przez nas działania promocyjne, by były skuteczne, powinny pozostać spójne, stąd podjęliśmy decyzję o przygotowaniu strategicznego dokumentu. Stanie się on dla nas przewodnikiem kształtowania marki miasta przy udziale mieszkańców. Chcemy sprawić, by kielczanie poczuli się „ambasadorami” miasta, ponieważ to oni są jego największą wartością – podkreśla.

Realizacją prac projektowych zajmie się wyłonione w zapytaniu ofertowym konsorcjum firm Cpoint sp. z o.o. oraz Radosław Kubaś - Doradztwo Gospodarcze.

- Jest nam niezmiernie miło, że wspólnie z kielczanami będziemy mogli opracować strategię promocji miasta. Dokument zawierać będzie pomysły, rozwiązania i narzędzia wdrażania charakteryzujące się elastycznością, które pozwolą na wykorzystanie dokumentu w długim horyzoncie czasowym bez potrzeby jego nadmiernie częstej aktualizacji - mówi Radosław Kubaś, partner zarządzający Cpoint.

Założenia nowego wizerunku Kielc będą bazować na atutach miasta, a ich definiowanie będzie się odbywać, m.in. przy udziale mieszkańców. Zakończenie prac nad strategią promocji przewidziane jest na koniec roku.

Nowy numer!

Zapraszamy do nas

Zgłoś news
POSŁUCHAJ
WIDEO