SPORT
Frekwencja ma znaczenie. Jak obecność kibiców przekłada się na budżet?


Korona Kielce notuje bardzo udane otwarcie sezonu pod względem frekwencji na Suzuki Arenie. Prezes Łukasz Jabłoński przedstawił jaką rolę w całorocznym budżecie odgrywa przychód z dnia meczowego.
Jak już informowaliśmy, średnia frekwencja na pierwszych trzech meczach nowego sezonu wynosi 12 400 widzów. Bardzo wysoki jest współczynnik osób, które wybrały się na mecz pierwszy raz w historii. Całościowo to 38 procent. Więcej na ten temat można przeczytać – TUTAJ.
Prezes Łukasz Jabłoński przedstawił na Twitterze strukturę planowego budżetu. Przychód z dnia meczowego stanowi w nim 3 miliony złotych, czyli 13 procent. Aby wypełnić ten plan, średnia frekwencja na Suzuki Arenie musi oscylować w granicach ośmiu tysięcy.
Z całym zestawieniem można zapoznać się poniżej. Korona rozegra kolejny mecz u siebie w przyszłą niedzielę (4 września), kiedy podejmie Pogoń Szczecin.
![[Rozmowa] „Piątka dla Bartka” – kolejna edycja charytatywnego biegu](/media/k2/items/cache/13324824514175e8f9c5559aaadee801_L.jpg)






![[Oceny redakcji] Pomógł uwierzyć w zwycięstwo](/media/k2/items/cache/bbf217a52ab8bbd0f99bc079d763c548_L.jpg)
