MIASTO
[FOTO] Biznes, psychologia i media społecznościowe "Dekada Biznesu" w Targach Kielce
![[FOTO] Biznes, psychologia i media społecznościowe "Dekada Biznesu" w Targach Kielce](/media/k2/items/cache/5772cb4792897139c5a1c43f2c4d1ad7_XL.jpg)
![[FOTO] Biznes, psychologia i media społecznościowe "Dekada Biznesu" w Targach Kielce](/media/k2/items/cache/5772cb4792897139c5a1c43f2c4d1ad7_L.jpg)
Jak skutecznie prowadzić biznes, walczyć z wypaleniem zawodowym, osiągnąć sukces na rynku pracy i w mediach społecznościowych? Między innymi o tym mogą przekonać się uczestnicy konferencji „Dekada w Biznesie”, odbywającej się w Targach Kielce.
Wydarzenie w kieleckim centrum kongresowym zgromadziło ponad 270 uczestników. Konferencja podzielona jest na kilka segmentów, w tym warsztaty, panele eksperckie i dyskusyjne.
– Cieszę się, że jesteśmy tutaj w tak szerokim gronie. Mamy na sali 230 uczestników. Do tego dochodzi cała szeroka ekipa naszych partnerów, osób wspierających i organizatorów. Łącznie dzisiaj na targach pojawi się 270 osób. Mamy 24 prelegentów z czterech zupełnie różnych dziedzin. Chcieliśmy spojrzeć na biznes w sposób horyzontalny i zobaczyć, jakie jest zapotrzebowanie oraz z jakiego zakresu spotkania z ekspertami mogłyby pomóc naszemu środowisku biznesowemu w regionie wzrastać. Stąd te cztery strefy, każdy znajdzie dziś coś dla siebie. Może wspierać te obszary, które najbardziej lubi i w nich się rozwijać, a może właśnie odkryje te miejsca, w których trzeba się troszeczkę podciągnąć, bo świat idzie do przodu. Dla wielu osób taką sferą są media społecznościowe – wyjaśnia Luiza Zgiep-Partyka, jedna z organizatorek konferencji, założycielka i pomysłodawczyni Spotkań Biznesowych Kielce.
Wydarzenie skierowane jest do przedsiębiorców, menedżerów, liderów oraz osób nastawionych na rozwój osobisty. Marta Wawrzeńczyk, jedna z organizatorek konferencji, mówiła o sile mediów społecznościowych w prowadzeniu własnej działalności.
– Prowadząc swoje firmy, musimy podążać za trendami, za tym, co dzieje się w social mediach. W dobie szybko zmieniającego się świata umiejętne korzystanie z mediów społecznościowych i sztucznej inteligencji jest niezbędne, aby być konkurencyjnym. Nie chodzi o to, żebyśmy byli wszędzie, ale żebyśmy wybrali te platformy, gdzie są nasze grupy docelowe. Najważniejsze jest to, by wiedzieć, jak działać, żeby docierać do tych osób, bo to, że prowadzimy nasze media społecznościowe, to jedno, a to, w jaki sposób się przedstawiamy i jak docieramy do odbiorców, jest kluczowe – ocenia ekspertka.
Dużym zainteresowaniem cieszył się również panel dotyczący psychologii biznesu. Wystąpienie o wypaleniu zawodowym i odporności psychicznej wygłosiła Kinga Skoczyńska, właścicielka Centrum ABC Terapii w Kielcach.
– Warto umieć wcześnie rozpoznawać pierwsze objawy wypalenia zawodowego oraz stosować praktyczne techniki radzenia sobie ze stresem, takie jak poszukiwanie grupy wsparcia i wymiana doświadczeń. Ponadto ekspertka zaleca dbanie o siebie poprzez rozwijanie pasji, aktywność fizyczną, a także świadome zarządzanie energią i planowanie odpoczynku, w tym stosowanie technik uważności w celu osiągnięcia równowagi między życiem prywatnym a zawodowym. Ekspertka zachęca również do konsultacji ze specjalistami, takimi jak coach czy psycholog, aby zapobiegać przeciążeniu i poddaniu się stresom związanym z prowadzeniem firmy.
W trakcie konferencji uczestnicy mają do dyspozycji panele eksperckie z zakresu finansów, psychologii, mediów społecznościowych i prawa. Jednym z gości specjalnych wydarzenia była Ewa Brok, ekspertka od etykiety w biznesie i savoir-vivre’u.
Organizatorem konferencji Dekada w Biznesie była grupa Spotkania Biznesowe Kielce.
https://www.emkielce.pl/miasto/foto-biznes-psychologia-i-media-spolecznosciowe-dekada-biznesu-w-targach-kielce#sigProGalleria76b015d493

![[FOTO] Biznes, psychologia i media społecznościowe](/media/k2/items/cache/5772cb4792897139c5a1c43f2c4d1ad7_L.jpg)






